Geoblog.pl    Dabrowski    Podróże    Indie i dalej    przemieszczanie sie cz 1/3 i 2/3

przemieszczanie sie cz 1/3 i 2/3

Indie
Indie, Alappuzha

Przemieszczania sie ciag dalszy

Calkowity czas trwania: ponad 60h

Obsada 4osobowa - pozdrowienia dla Szczecina

Start:
godzina 10.00
- Koczin, but, prom, but, zgarbiony pod nogami cien, pociag niedalekojadacy
- Alllapuzha
-"plecak oddany do przechowalni musi byc zamkniety na klodke" - 1 h klotni i z plecakami dalej
- Rozlewiska - rejs prywatnym stateczkiem - plusk wody, chlodny powiew cieplego powietrza, zachod slonca -zapachnialo Mazurami
- dworzec shithead - gra karciana grana przez plecakowiczow w Indiach, gramy i my

godzina 00.00
- pociag - klasa "posledia" bez przedzialow, bez miejsc wolnych,siedzenia tak skonstruowane zeby czlowiek plci meskiej rozmiaru
europejskiego nie byl wstanie dobrac zadnej dogodnej do spania pozycji. Podroz przestalismy, kucajac czasem na lyk relaksu.
- dworzec, but,local bus

Zbliza sie wschod slonca. Najbardziej poludniowe poludnie Indii - Kanyakumari
Plan obejrzymy wschod patrzac na morze Arabskie, ocean Indyjski, zatoke Bengalska jednoczesnie i zasniemy na plazy. Niestety tego dnia pomysl ogladania wschodu zagniezdzil sie w glowach jeszcze 10 000 hindusow.
Festival, tlum, brak miejsc aby usiasc, zjesc, spac,patrzymy na tlumy a muzyka napierdzwieczy z glosnikow.

P.S.to chyba pora aby stalo sie cos dziwnego - a co sie stanie to wiem bo pisze z opoznieniem - taki krotki epizod