Geoblog.pl    Dabrowski    Podróże    Indie i dalej    Wschod zachod na poludniu - uzupelnione

Wschod zachod na poludniu - uzupelnione

Indie
Indie, Kanyakumari

Definicje:
Ashrama – domek jednorodzinny, wokół ogród zadbany, taras na dachu a w porze zachodu słońca widok na zachodzące słońce – domek zamieszkały przez kilkunastu Sadu
Sadu – kapłani medytujący, dziadkowie (i kliku ich uczniów) w stylu rasta, na głowie dready, kiedyś może asceci,
Medytacja –przeniesienie się do świata bogów, za sprawa środków ułatwiających to przeniesienie.
Baba - guru
Bike Baba (lat 73)– guru Ashramy w Kanyakumari, który przejechał na motocyklu tysiące kilometrów na motocyklu nago, potrafiący w czasie medytacji przebijać sobie różne wrażliwe na bol części ciała bez odczuwania tego bólu (na szczęście nam tego nie pokazywał – widzieliśmy na zdjęciach)

Epizod Kanyakumarski
- zostajemy zaproszeni do zamieszkania w ashramieBike Baby;
- Sadu witają nas gorąco słowami Bob Marley, Freelike Bird,CanFly lub symulacją lotu z rozłożonymi szeroko rękoma
-nocleg, wyżywienie, środki do medytacji bezpłatne
- spędzamy z nimi tylko jeden dzień(do wieczora) później ku ich gorącemu niezadowoleniu wyjeżdżamy
-no thankyou, no sorry –nauka stale powtarzana przez guru BikeBabe
W międzyczasie oglądamy festiwal pod opieka jednego z Sadu – jesteśmy VIPami - ludzie prosza Sadu o blogoslawiensto a my jesteśmy jego kumplami
Koniec epizodu
Przemieszcznia się ciąg dalszy – autobus nocny do Chennai godzin 18 (większość przespana)
W Chennai ponad godzinne w autobusie, załatwiamy to co załatwić mieliśmy, i dopiero pokoik, a wieczorem pierwsze spanie w pozycji horyzontalnej od czasu Koczi