Geoblog.pl    Dabrowski    Podróże    Indie i dalej    havelock - wakacje

havelock - wakacje

Indie
Indie, Havelock Island

Zdjecia tutaj: http://piluchsupertramp.geoblog.pl/wpis/147972/pozdrowienia-z-raju

Andamany Havelock(10 dni)

Czas:

-wschod slonca okolo 5.00, zachod 17.00 a poznieju to juz ciemno - zegarki dopasowane do czasu Indii

-Zycie turystow: pobudka okolo 6.00 - 7.00, po 22.00 to juz wszyscy spia - i my tez rano wstawalismy i wczesniej zasypialismy

Kto:

- otaczaja nas glownie mieszkancy Izraela - po odbytej obowiazkowej 3,5 letniej sluzbie wojskowej (zolnierze obu plci)

- troche Francuzow

-i Polacy tez sie zawsze wszedzie trafia (nam tez sie trafili - pozdrowienia dla Londynu)

Aura:

- slonce niemilosierne, deszcz spadl moze dwa razy, chmurki tez na szczescie byly

- wokol plumkaja gitary amatorow z rezerwy

- temp wody 30 stopni, powietrza za dnia wyzsza, wieczory odczuwalny chlod (27 stopni raz bylo)

Czynnosci:

- rowerki - a tak sobie dwa dni pojezdzilismy

- nurkowanie - butle zalozono i pod wode zabrano - rybki kolorowe widzialem - koral zniszczony przez upaly

- nurkowanie z fajka i maska - jeszcze wiecej kolorowych rybek widzialem

- lowienie ryb - zylka przywiazana do palucha a na koncu ciezarek - rybe jedna zlapalem

- techno Izrael: impreza: start 10 rano -koniec 18.00 - i tak sobie przy plazy poskakac mozna - a bawia sie wszyscy calydzien

- przepychanki z tubylcami w kolejce po bilety na prom do Port Blair - kilka godzin stracilismy